Kwiaciarnia OddechCynamony prowadzona jest przez firmę Grandpa sp. z o.o z siedzibą przy ul. RYNEK GŁÓWNY, nr 28, miejsc. KRAKÓW, kod 31-010, identyfikująca się numerami NIP 6751699713 oraz REGON 382914215 .
- Oddechcynamony prowadzi sprzedaż bukietów oraz flowerboxów . Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej oddechcynamonu.pl
- Dostawy kwiatów na terenie Krakowa realizowane są przez firmy kurierskie pickpack.com .
- Przesyłki do szpitali, hoteli, dużych firm, banków doręczane są do recepcji lub sekretariatu.
- Oddechcynamony nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy, nieobecności odbiorcy pod podanym adresem , nieuzasadnionej odmowy odbioru zamówienia . Oddechcynamony zastrzega sobie prawo obciążenia klienta kosztami tych produktów oraz dostawy.
- Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem są wykonywane za pośrednictwem Dotpay.pl.
- Oddechcynamony zastrzega sobie możliwość anulacji zamówienia w przypadku braku możliwości doręczenia zakupionego produktu. W takiej sytuacji klientowi przysługuje zwrot lub możliwość wymiany na inny produkt.W takim przypadku kwota wpłacona przez Klienta zostanie zwrócona w terminie 7 dni roboczych.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
- Oddechcynamony zastrzega sobie możliwość zmiany kwiatów w bukiecie ze względu na ich dostępność oraz sezonowość .
- Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 2 dni, jeśli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone przez e-mail w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia.
REKLAMACJE I ZWROTY
Wszelkie reklamacje zostaną rozpatrzone jeśli zostaną zgłoszone w ciągu 24 godzin od daty realizacji zamówienia. Reklamacja może być złożona telefonicznie, faksem, mailem albo osobiście w siedzibie firmy. W przypadku gdyby kwiaciarnia nie była w stanie zrealizować zamówienia z własnej winy, zwróci klientowi pełną wartość zamówienia. Jeśli odbiorca odmówi przyjęcia przesyłki, kwiaciarnia nie ponosi winy i zlecenie traktuje jako zrealizowane.
Zgłoszenie reklamacji nie jest warunkiem koniecznym dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń zgodnie z zasadami określonymi na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „rozstrzyganie sporów konsumenckich”.